Այս շաբաթ մենք նույնպես աշխատելու ենք տրավերտին քարի վրա, պատկերելու ենք նախշեր և կարմիր քարերը բերելու ենք ծաղկամանի տեսքի։
Աշխատանքային օրակարգս հետևյալն է՝ երկուշաբթիից մինչև ուրբաթ 1-5 ժամերին։
Այս շաբաթ մենք նույնպես աշխատելու ենք տրավերտին քարի վրա, պատկերելու ենք նախշեր և կարմիր քարերը բերելու ենք ծաղկամանի տեսքի։
Աշխատանքային օրակարգս հետևյալն է՝ երկուշաբթիից մինչև ուրբաթ 1-5 ժամերին։
Ինչպես գիտենք՝ իմ քանդակից կտորներով ֆորմա հանեցինք 35 մասից բաղկացած։ Այնուհետև այդ 35 հատ ֆորմաները հավաքեցինք ինչպես հարկն է և մեջը մոմ լցրեցինք, որից հետո ստացանք մոմից քանդակը։
Իսկ հիմա անհրաժեշտ է, որ մոմի քանդակը մշակվի և վերացվի ավելորդ հատվածները, որպեսզի այն հանձնեմ բրոնզի ձուլմանը։
Ահա լուսանկարը ՝
մայիսի 31-ից հունիսի 11 ժամանակահատվածի նախագիծ
Փառատոնային պուրակում իրականացնում ենք բարեկարգում և քանդակում ենք տրավերտին՝ քարի վրա նախշեր։
Պուրակի մուտքի ձևավորում ենք իրականացնում։ Այսպիսով միջին դպրոգի սովորողների հետ կարմիր քարերը տեղափոխում ենք մուտքի աջ և ձախ հատված։ Որից հետո քարի կենտրոնում զուբիլի և մուրճի օգնությամբ փոս ենք փորում ,որպեսզի հնարավոր լինի ծաղիկ տնկել։
Մեր առօրյան անցնում է ուրախ ընկերական , ստեղծագործական միջավայրում։Արդեն իսկ կարելի է ասել փառատոնային միջավայր է ձևավորվել։
Մեր աշխատանքներին մասնակցում են Միջին,Ավագ, Արևելյան և մյուս դպրոցների տարատարիք աշակերտները։
Ներկայացնում եմ մեր առօրյան լուսանկարների տեսքով՝
Ինչպես նախորդ նյութում ասացի՝ քանդակը կավից արդեն իսկ պատրաստ է։ Արդեն ժամանակն է գիպսից (կուսկավոյ) ֆորմա ստանալու։
Քանի որ բավականին բարդ գործընթաց է, դրա համար ինձ օգնում է իմ ընկեր և համակուրսեցի քանդակագործ Արմինե Ավետիսյանը։
Արմինեի օգնությամբ քանդակի մարմնի հատվածը 35 մասից բաղկացած ֆորմա ստացանք։ Որից հետո ֆորմաները լվացի և սկոտչով փաթաթեցինք որպեսզի շարունակենք ձուլումը։
Ահա և երկար անդադար , մինչև մութն ընկնելն աշխատելուց հետո եկավ այն պահը, որ պետք է քանդակից ֆորմա հանվի, քանի որ կավից քանդակը արդեն իսկ պատրաստ է։
Ահա քանդակը կավի տեսքով։
ներկայացնում եմ նաև աշխատանքի ընթացքում քանդակի լուսանկարները
շարունակելի…
Այսօր մենք՝ ես, Վարպետ Դավիթը և միջին դպրոցի մի շարք սովորողներ իրականացրեցինք ոսկեգործության լաբորատորիայի շրջակա տարածքի բարեկարգումը։
Ահա ներկայացնում եմ մեր աշխատանքը լուսանկարի տեսքով
Ես իմ գործունեությունը ծավալում եմ գեղարվեստի դպրոցում ոսկեգործության լաբորատորիայում, ինչպես նաև միջին դպրոցի նկուղային հարկում։
Քանի որ ես սովորում եմ Փ.Թերլեմեզյանի անվան քոլեջում 5-րդ կուրսում՝ այս տարի պետք է ներկայացնեմ իմ դիպլոմային աշխատանքը։ Ոսկեգործության Վարպետ Դավիթ Պետրոսյանը ինձ թույլ տվեց, որպեսզի իր մոտ քանդակեմ դիպլոմիս աշխատանքը։ Ես համատեղում եմ իմ աշխատանքը և իմ դիպլոմի քանդակի պատրաստումը, որի համար շատ շնորհակալ եմ Վարպետ Դավիթ Պետրոսյանին։
Իսկ հիմա ներկայացնեմ քանդակս, որ անվանվում է <<Վերածնունդ 2 >>,
այն լինելու է բրոնզի և բազալտի համադրությամբ, որի բարձրությունը լինելու է 1 մետր։
Սկզբի համար հավաքում եմ կարկասը, որն ամրացնում եմ տախտակին, իսկ
հետո ծեփում եմ կավըg։
Շարունակելի
հունվարի 11-29 ը մեր սովորողները ջոկատներով եկան քանդակի լաբորատորիա:
Շատերի հետ սկեցինք աշխատել քարի վրա, դա նրանց մոտ շատ մեծ հետաքրքրասիրություն առաջացրեց դեպի քարի արվեստը։
Տարատարիք սովորողներին ծանոթացրեցի քարի հետ աշխատելու ձևերին, հատիչ օգտագործելուն:
Քարի տեսակների հետ մեր աշխատանքը անցնում էր շատ հետաքրքիր՝ ստեղծագործական միջավայրում։
Ներկայացնում եմ մեր առօրյան՝ լուսանկարի տեսքով
Ահա մենք արդեն աշխատում ենք երեխաների հետ միասին:
Նախ սկզբում մենք սովորում ենք, թե ինչպես պետք է աշխատել հատիչով և մուրճով։
Ահա ներկայացնում եմ մեր առօրյան՝ լուսանկարների միջոցով։
Ինչպես գիտենք՝ մենք ունենք քանդակի նոր դասարան: Մենք այս անգամ միջին դպրոցի երեխաների օգնությամբ դասարանը համալրեցինք սեղաններով, աթոռներով և տումբաներով։
Ահա և լուսանկարները։